Uradne ure
Ponedeljek: 08.00 – 12.00 in 13.00 – 15.00
Sreda: 08.00 – 12.00 in 13.00 – 17.00
Petek: 08.00 – 13.00
Občina Šmartno pri Litiji, Tomazinova ulica 2, 1275 Šmartno pri Litiji - 01 896 27 70 - info@smartno-litija.si
Ponedeljek: 08.00 – 12.00 in 13.00 – 15.00
Sreda: 08.00 – 12.00 in 13.00 – 17.00
Petek: 08.00 – 13.00
T: 01 896 27 72
E: karmen.sadar@smartno-litija.si
Področje: vodenje občine, predšolska vzgoja, osnovnošolsko izobraževanje, šolski prevozi, zdravstvo, socialne zadeve, šport, kultura, mladinski programi, kmetijstvo, gospodarstvo, turizem, evropski projekti
T: 01 896 27 70
E: natasa.dobravec@smartno-litija.si
Področje: obratovalni časi, javne prireditve, sprejemna pisarna
T: 0590 97 482
E: masa.gril@smartno-litija.si
Področje: Splošne pravne zadeve
T: 01 8962 802
E: sasa.pucelj-kukovica@smartno-litija.si
Področje: Premoženjsko pravne zadeve
T: 01 896 27 77
E: ales.krze@smartno-litija.si
Področje: cestna infrastruktura, javna razsvetljava, investicije, lokalni energetski koncept, širokopasovna omrežja
T: 01 896 28 01
E: tanja.kepa-ferlan@smartno-litija.si
Področje: stanovanjske zadeve, oskrba s pitno vodo, civilna zaščita, pokopališka dejavnost, odvajanje in čiščenje odpadnih voda
Višja svetovalka II
T: 01 8962 774
E: darja.rozina@smartno-litija.si
Področje: okolje in prostor, prostorski plani, lokacijske informacije, predkupne pravice, nadomestilo za plačilo stavbnega zemljišča.
T: 01 896 27 76
E: tatjana.martincic-poglajen@smartno-litija.si
Področje: osnovna sredstva, inventura, premoženjska bilanca, zaključni račun
T: 01 896 27 75
E: irena.kremzar@smartno-litija.si
Področje: obračun plač, izdani računi, izplačila drugih stroškov dela in drugih odhodkov, DDV, blagajna
T: 01 896 27 73
E: matej.adamic@smartno-litija.si
Področje: proračun, zaključni račun, prejeti računi, izdaja naročilnic, krediti
Franci Kernc – Vzdrževalec IV-II
Krešo Novak – Komunalni delavec II
Skupna občinska uprava občin Dol pri Ljubljani, Litija, Šentrupert, Šmartno pri Litiji in Trebnje (v nadaljevanju skupna uprava) je bila ustanovljena z Odlokom o ustanovitvi skupne občinske uprave občin Dol pri Ljubljani, Litija, Šentrupert, Šmartno pri Litiji in Trebnje (Uradni list RS, št. 124/23) za skupno opravljanje nalog občinskega inšpekcijskega nadzorstva, občinskega redarstva, urejanja prostora ter civilne zaščite in reševanje.
Področji medobčinskega inšpektorata in redarstva delujeta od ustanovitve organa, področje civilne zaščite in reševanja je pričel delovati 1. 12. 2020, področje urejanja prostora pa bo pričel z delovanjem po predhodnem soglasju vseh županov občin ustanoviteljic.
Sedež skupne uprave je na Občini Litija, Jerebova ulica 14, 1270 Litija.
Izpostava skupne uprave je v Občini Trebnje, na lokaciji Goliev trg 9, 8210 Trebnje.
Vodja skupne uprave: Helena Kozlevčar, vodja organa – inšpektorica
T: 01 8963 469
E: inspektorat.litija@litija.si
Uradne ure na sedežu organa so na lokaciji Občine Litija, Jerebova ulica 14, 1270 Litija:
Uradne ure na izpostavi skupne uprave Trebnje so na lokaciji Goliev trg 9, 8210 Trebnje:
Uradne ure na Občini Dol pri Ljubljani so na lokaciji Dol pri Ljubljani 18, 1262 Dol pri Ljubljani:
Uradne ure na Občini Šentrupert so na lokaciji Šentrupert 5, 8232 Šentrupert
Po telefonu in elektronski pošti so uradne ure v času poslovnega časa.
Delovna področja
Medobčinski inšpektorat
HELENA KOZLEVČAR, vodja organa – inšpektorica
PETER JUDEŽ, inšpektor svetnik
JUDITA HVALA, inšpektorica
Medobčinsko inšpekcijsko nadzorstvo izvajajo inšpektorji kot uradne osebe s posebnimi pooblastili in odgovornostmi. Medobčinski inšpektorji vodijo prekrškovni postopek in odločajo o prekrških iz občinske pristojnosti, določenih z državnimi in občinskimi predpisi posamezne občine ustanoviteljice.
Medobčinski inšpektorat nadzoruje izvajanje predpisov občin ustanoviteljic in izvajanje državnih predpisov, ki pooblaščajo občinsko inšpekcijo za nadzor. Naloge medobčinskega inšpekcijskega nadzorstva se izvajajo na področju občinskih cest, kanalizacije, plakatiranja, vključevanja v redni odvoz in ravnanja s komunalnimi odpadki, oskrbe s pitno vodo, odvajanja in čiščenja komunalnih odpadnih in padavinskih voda, urejanja pokopališč, pokopališke in pogrebne dejavnosti, nad gradnjami, za katere po gradbeni zakonodaji ni predpisano gradbeno dovoljenje ter na podlagi drugih predpisov, ki pooblaščajo občinsko inšpekcijo za inšpekcijski nadzor.
Medobčinsko redarstvo
NATAŠA DESDEMIR, višja redarka
TOMISLAV JUKIČ, redar
DENIS KOVAČ, redar
Občinski redarji opravljajo nadzor nad spoštovanjem določb Zakona o pravilih cestnega prometa (ZPrCP), Zakona o cestah(ZCes-2), Zakona o javnem redu in miru (ZJRM-1), Zakonu o zaščiti živali (ZZZiv) ter odlokov občin ustanoviteljic in skrbijo za javno varnost in javni red na območju občin.
Zakon o občinskem redarstvu (Uradni list RS, št. 139/06 in 9/17; ZORed) je organizacijski predpis, s katerim je urejena pristojnost občine glede ustanovitve in organizacije ter določitve delovnega področja in nalog občinskega redarstva. Delovno področje in naloge občinskega redarstva določa zakon ali na podlagi zakona izdan občinski predpis.
Po ZORed so občinski redarji pooblaščene uradne osebe, ki skrbijo za javno varnost in javni red na območju občine in je pristojno:
Pri opravljanju nalog in pooblastil občinski redarji lahko sodelujejo s policisti.
Občinski redar ima pri opravljanju nalog naslednja pooblastila:
Predpisi, ki jih nadzira Medobčinski inšpektorat in medobčinsko redarstvo, so objavljeni na povezavi.
Prijava/pobuda nepravilnosti Medobčinskemu inšpektoratu in redarstvu je objavljena na povezavi.
Področje civilne zaščite in reševanja
DOMEN ROZMAN, višji svetovalec
T: 01 8963 423
E: domen.rozman@litija.si
Konkretne naloge s področja zaščite in reševanja na ravni občine določajo zakoni in podzakonski akti s tega področja. Glavne naloge lahko strnemo v naslednje sklope: