Marketinška strategija - koliko in v katere kanale investirati?
23mar18:0019:45Marketinška strategija - koliko in v katere kanale investirati?
O dogodku
2. Strokovna delavnica: Kako z marketinškim planom testirati vašo novo poslovno idejo, produkt ali storitev? Zakaj sta definicija produkta in njegove unikatne prednosti pomembna za učinkovito marketinško kampanjo? Kdaj ↦
O dogodku
2. Strokovna delavnica: Kako z marketinškim planom testirati vašo novo poslovno idejo, produkt ali storitev? Zakaj sta definicija produkta in njegove unikatne prednosti pomembna za učinkovito marketinško kampanjo?
Kdaj ↦ Torek 23.3.2021; od 18: 00 – 19:45. 2 šolski uri predavanja + zaključek s Q&A
Kraj ↦ Podjetniški Rise, Litija-Šmartno – omejitev na 9 udeležencev + predavateljica. V kolikor bodo omejitve zbiranja, bo delavnica izvedena preko Zooma in ne bo omejitve udeležencev.
Cena ↦ Delavnice so za udeležence brezplačne. Sofinancirane so iz programa Interreg Europe, projekt P-IRIS.
Kratek opis vsebine ↦ Udeleženci dobijo odgovor: koliko se izplača investirati v posamezne marketinške kanale za pospeševanje in rast posla.
Prijave ↦ Prijave zbiramo na mateja@thebigm.si s pripisom: »Prijava na delavnico 23.3.2021«. Udeležba je mogoča le s predhodno prijavo!
*Število mest je omejeno na 10 udeležencev živo. V kolikor bodo omejitve NIJZ zaradi zajezitve širjenja COVID – 19 drugačne, bomo delavnico izvedli preko Zooma in bo število udeležencev neomejeno.
ORGANIZATOR:
Projekt v soorganizaciji izvajata Razvojni center Srca Slovenije in podjetniški RISE. Delavnice bo vodila mag. Mateja Boldin Zevnik, Big M Marketing (www.thebigm.si )
Prikaži več
Termin dogodka
23. marec, 2021 18:00 - 19:45(GMT+01:00)
Lokacija
Podjetniški Rise, Litija-Šmartno
Breg pri Litiji 54, 1270 Litija